- Saankos minä auttaa vahasinettien teossa, kysyi Pikku-Tonttu
- Kuuleppas sen on hiukan vaarallista, vastasi Joulu-Pukki
- Olenkos minä vaarallinen
- Äläpäs nyt kujeile, mene vaikka auttamaan toisia tonttuja pakkamisessa
- Joo
keskiviikko, 11. marraskuu 2009
- Saankos minä auttaa vahasinettien teossa, kysyi Pikku-Tonttu
- Kuuleppas sen on hiukan vaarallista, vastasi Joulu-Pukki
- Olenkos minä vaarallinen
- Äläpäs nyt kujeile, mene vaikka auttamaan toisia tonttuja pakkamisessa
- Joo
Kommentit