Kommentit

 
 
Olen samaa mieltä. Koin nahassani mitä tarkoittaa psykoaomatian (rotuoppi jolla lajitellaan potilas ei hoidettaviin) oppi. Ivattiin päänsärkyä..niskasarkyä...pyörrytystä...ja kaikkia kamalia oireita " moninaisiksi oireiksi..joiden vuoksi minua ei kaanata tutkia...kunnes yksityonen tutki ja se oli menigi. Vaadin tohtoreita poistamaan lausunnot jotka psykiatri kirjoitti akuuttimenigissä ja esti hoidon.. Luulin.kaikkea tuota birheeksi.. Kunnes sairastuin aivokasvaimeen...ja sama jatkui... Oireet psykiatrisoitiin...ja taas kun.yksityisellä kasvain löytyi.. Papereita ja loukkaavia lausuntoja ei korjattu. Sama jatkui sappikivissä ja kilpirauhasen kutistumisessa ...ja myös rintapateissa käskettiin vain psykiaytille.. Eli juuri tänään meillä on rotuoppi jonka näkevät ne joita valtion laskuun ei koskaan.hoideta.. Se ei ole sattumaa, vaan.tatkoituksellista..eikä lainkaan.virhe.. Suomalainen lääkäri on teoria hullu ja psykiatrian teoria psykosomatia roskineen on.vain eugenismin jatke.. Aina jos jotain.teoriaa opetetaan tieteenä kuten psykologiaa ja psykiatriaa...nniillä on poliittinen ja sosiaalinen tehtävä lajitella ihmisiä ja.estä terveydenhoito " vääriltä ihmisiltä" ja tämä spsykosomatian rotuoppi on estäny miljoonalta.suomalaisilta hoidon ja pannut kärsimään esim. Menigissä..hoitamattomuudessa kamalat kivut ilman hoitoa...tiedän sen ja olen.kokenut millainen pelottava rodunjalostus maa.suomi on.. Siksi minä olen alkanut pelolla vihata suomea ja.sen taktista lajittelua mielipiteiden.mukaan kuka on arvollinen terveyden hoitoon.. Minä menetin oikeuden 1994 eikä sitä ole palautettu vaan julkinen aina joka rintapatissa on vain simputtanut psykiatrialla ja jättänyt hoitamatta...erittäin systemaattista ja ylhäältä ohjattua vääryyttä...ja miksi sitä ei korjata. Sitä ei korjata siksi....koska se on ylhäältä annettu käsky.. kohteessa Rodunjalostus